February 19, 2007

Thalatha : Terengganu guys =p

I dunno since when i do have this kinda weird feeling towards Tganu people. Especially guys la. Coz aku selalu tertarik kat orang2 tganu ni.ha ha. Tak tau la pulak apa yang spesel sangat diorang nih. Yang aku perasan la, orang tganu ni biasanya pemalu, matang dan suka buat lawak plus sweeeeet. ha ha. (ulat bulu dah naik.gatal giler).

1st time aku jejakkan kaki ke bumi Tganu masa join Special Technical Program fotr Petronas Scholar. 3 minggu aku habiskan masa di bumi Darul Iman tersebut. (mcm esei BM SPM lak) Mase 3 minggu tu dah cukup untuk buat aku jatuh cinta dengan keindahan dan ketenangan negeri Tganu. Pantainya..Tasik Kenyir..dan orang2 kat sana..Memang best! And i dun mind spending the rest of my life there! (what does that mean,huh?**wink**). ha ha. But whatever it is, jodoh pertemuan ajal maut adalah di tangan Tuhan =p




Atas: Tasik Kenyir , Bawah :Muzium Terengganu





p/s- Actually, this ulat-bulu-dah-naik-daun syndrom is caused by a sudden chit-chat with a Tganu guy through gtalk.ahah~ then u know why out of sudden i wanna talk about this Terengganu stuff.ha ha. But... Tganu people is really great.(not all,ok?so jangan ada yg perasan pulak =p) Am i rite? I think i need to talk to Sultan terengganu after this, ye r..he definitely has to pay me sumthing for writing this! ehehe..



pen off

.

No comments:

You Play it Cool
You're not in your face, smokin' hot... and it's all by design
You have a carefully crafted cool persona, leaving everyone wanting to know just a little more.