May 24, 2007

19 : X yah baca! merapu je ni

Alhamdulillah.. dah selesai final exam. Kesimpulannya aku dah berjaya menghabiskan satu lagi semester kat UTP ni. Ada lagi 5 sem je lepastu dah grad..then keje..then kawin (kalau ade org nak la). Cepat betul masa berlalu...serius sangat2 cepat. Bila dah kat U ni, teringat zaman sekolah dulu..kalau boleh memang nak pegi balik zaman sekolah tu, nak rase balik kenangan duduk kat asrama dengan kawan2 dan nak ubah apa2 yang patut atau nak buat balik apa2 yang kita x sempat buat dulu. Tapi, peluang hanya sekali.

Apala aku merepek ni. Esok nak pegi Langkawi. Cuti2 Malaysia la konon2nya. Tapi aku xde perasaan langsung. Huhu. Camnela nak datangkan balik mood ni. Mood~~~ mood~~~ datanglaa...boleh ke panggil camni? Rasa tak sedap hati pun ada. Semoga kami selamat pergi dan pulang. Cuti kali ni, aku akan bercuti segala2 nya. Dengan tiada henset dan nombor sape2..maybe aku takkan contact ngan sape2 buat sementara waktu. Contact dengan nombor henset yg aku hafal jela nampaknya. Itupun kalau aku beli henset baru..Kalau boleh, tak nak beli henset..huhu. Tapi kene beli gak.....huwaaaaaa takkan asyik pakai kredit orang je.

Gile merapu aku harini. Aku nak tulis pasal benda lain sebenarnye. Tapi dia xnak keluar2 gak. Cerita lain pulak yang keluar. Arrr, xpela biarlah rahsia. Tak sabar nak jumpa mak,abah,abang,eman,adin,imi,atuk,tok wan, mak lang, pak lang, hakim,mie ngan aliff. Sangat2 rindu.... susah aku nak rindu orang ni tapi sekarang aku memang sangat rinduuuu. Ketidakstabilan emosi semaki berleluasa. Baik aku berhenti sekarang. baik aku gi packing beg. Huhu. Langkawi...here i come~~~~ (cuba untuk excited)

No comments:

You Play it Cool
You're not in your face, smokin' hot... and it's all by design
You have a carefully crafted cool persona, leaving everyone wanting to know just a little more.