July 25, 2007

23 : Mesej Yang Tidak Diduga

Sebentar tadi,sedang aku tengah duk bukak page kt friendster,saje tengok2 page member2..tiba2 henset aku berbunyik..Then,aku pn bace r,sapela bagi mesej mlm2 ni

"Nad.Teko (bukan nama sebenar) amek arab.dia ada kat
sni.haha.ensem!
-Shima-

Cis~~ tibe2 aku rase nak cekik2 je muka dia. Mesti derang tengah gelak2 dgn harapan aku akan jeles sbb aku asyik gelakkan derang je kene gi kls arab malam2. Lepas ni mesti derang lg semangat gi kelas tu. Huwaaaaaa saket ati..~~!!


tolong eh.mmg aku marah tp aku memang x jeles~~!!!! (berdebar nak tunggu derang balik dari kelas,mesti derang akn citer mcm2 nk wat aku jeles! Xpe,yang penting,aku nk cooolll je~~~) haha.adeyh..bilela nk jdk matured?

No comments:

You Play it Cool
You're not in your face, smokin' hot... and it's all by design
You have a carefully crafted cool persona, leaving everyone wanting to know just a little more.