April 16, 2008

50 : A Tribute To My Bestest Friends!





















































































Kita memegang awan gebu di Langkawi
Kita jejaki sejarah silam Mahsuri di Langkawi
Kita meredah pacat-pacat rakus di hutan belantara, Pangkor
Kita renangi lautan luas melihat ikan-ikan jinak di Pangkor
Kita berbicara dengan ros mekar dan strawberi segar di Cameron
Kita menggigil menahan hawa dingin Cameron
Kita terus-terusan mencipta kenangan bersama di UTP



Kamu mengajarku erti jujur
Kamu mengajarku erti pengorbanan
Kamu menitipkan semangat setiap kali aku goyah
Kamu selalu ada saat suka dan duka
Kamu memberi warna dalam kanvas hidupku
Kamu memberi dahan untuk aku berpaut
Kamu memberiku ruang untuk merasa manisnya ukhwah
^__^


:: Moga ukhwah ini diberkati-Nya::
Syaza.Shima.Filzah.Tim.Farah.Didie. Kamu sahabat terbaik!
Kawan-kawan, selamat berjauhan selama 8 bulan lepas ni. Sebenarnya jarak yang jauh itulah yang akan merapatkan hati-hati kita kerana bila dekat, tiada rindu :)



4 comments:

Anonymous said...

nad!
kite same tapi berbeza.
1.kte kaalw carik kasut mmg ssh.tp aku sbb kaki kecik.kaw sbb kaki besar(bahaye ni kalaw sepak org)

2.ketinggian extereme.haha!aku sgt la kiut lg comel.n kaw tnggi.hihi!!

3.kite pndai meluahkn perasaan n sensetve.tp kaw pndai meluahkn ngn tulisan,aku pndai meluahkn ngn p'kataan.(ecewah)haha!isk..tak sngke aku pndai menaip ayat macam ni.

4.kite org johor.tp kaw muar.aku plak jb.hahahah!nak jugak tuh~

5.kite slalu jadik penumpng kereta filz n shima.tp aku ader lesen kaw lom lg.haha!cepat amek lesen!

6.kite dr sbp tp kaw kisas(hiuyo...) aku sc jhr.hahah!

7.utk internship..stakat ni..kite tatau umah sewa kat maner lg..tp umah sewa aku kat bangi.kaw kat penang.haha!

isk..bnyk rupenye persamaan yg berbeza kite ni

1 bnda yg same n x berbeza..aku syg kaw!aku tau kaw pon syg aku gak
kn?kn?kn?hahah!

p/s:aku nak paste kat fwenster kaw.hahahah!glemer sket aku

-syazadgreat-

sang_tikukata said...

hahahhaha..sya2. satu pembetulan aku nk wat,sape kate aku xjumpe rumah sewa lg?aku da jmpe r..gudluck sya mencarik rumah sewa~~ngeh2

erm byk tol psamaan kite..aku pn xpasan.psamaan tu yg menyatukan kite,while pbezaan tu yg melengkapkan kita :)

Anonymous said...

wuuu
terharu saye~
hope persahabatan yang terjalin antara kite diberkati dan berpanjangan
8 bulan berpisahhh...wuuu lamanya
jangan lpe kasih sayang kat saya taw...

lychee

sang_tikukata said...

haha..
jgn risau shima,sy akn kirimkan kashi syg kt awk slalu..
klu x sms,emel ke,frenster ke..yg penting keep in touch~ hehe.

(br nk bpisah 8 bln..final yr nnt cmnela :P)

You Play it Cool
You're not in your face, smokin' hot... and it's all by design
You have a carefully crafted cool persona, leaving everyone wanting to know just a little more.