November 11, 2009

103:Ku ukir namamu

Kadang-kadang aku jadi keliru

Manusia memang boleh berubah menjadi apa sahaja dalam sekelip mata
Baru aku tahu
Ada beza antara kawan dan sahabat
Antara sahabat dan gang
Ada beza rupanya


Kepada kawan dan sahabat aku, kita bersama hampir 5 tahun atau kurang dari itu,
Dan masa yang tak pernah berhenti berdetik ini
Semakin suntuk
Kita pasti masing-masing ke fasa yang berbeza
Tidak mungkin lagi untuk berkepit ke mana-mana


Dan aku masih berfikir
....

Mampukah aku berdiri tanpa kamu semua nanti?

4 comments:

didie said...

andai bisa ku ucapkan..
mengenali kalian adalah satu kurnia drpd Tuhan,
yg amat bermakna dlm hidupku..

mengenali kalian, ku kenal erti persahabatan
mengenali kalian ku kenal erti kepercayaan
mengenali kalian ku kenal erti kehidupan
mengenali kalian ku kenal diriku sendiri..

walau nanti, sampai satu masa kita tidak akan bersama,
percayalah..
di hatiku tetap ada kamu.
terima kasih sahabat~

:)

sang_tikukata said...

so sweet didie~ thanks for everything :)

MizTz_Lychee said...

huhuhuhhuhuh..Nad.touching la plak..
huhuhu...kite ade lebeih kurang seminggu je ..didie.nad..

sang_tikukata said...

huhu.. T_T

You Play it Cool
You're not in your face, smokin' hot... and it's all by design
You have a carefully crafted cool persona, leaving everyone wanting to know just a little more.