February 13, 2009

79: Hope she's fine

Pagi tadi, jumpa Ms Sumathi Reganathan, lecturer subjek Professional Communication Skill untuk dengar feedback dia tentang presentation kitorang semalam. 5 orang dalam 1 group dan aku sorang je perempuan. Mula2 ingatkan mesti bosan sebab aku sorang je girl tapi it turns out that the team was not bad! Semua orang ok la, boleh masuk la. Hehe. 3 orang dari mereka adalah junior so lagi senang nak deal.

Dan apakah komen lecturerku? She said I was:

  • a bit nervous
  • lack of confidence
  • expressionless

Nervous itu memang sifat semulajadi aku bila cakap kat depan. Usually, I would build up confidence sikit2 through out the presentation. But yesterday,it didn't happen. Kalut je sampai abes present. Maybe sebab the topic is not my expertise. So banyak kali cam lost~hehe. But it's ok, because this is a group presentation. Overall, we're not that bad walaupun Ms Sumathi sangat8x la strict~

Individual presentation --> in 2 weeks time! Hope that I can overcome my nervousness like what I did during my ETP presentation. That's my best record ever! Hehe. Insya Allah.

P/s - Me expressionless? Huhu, camne nak ubah muka android ni..

2 comments:

leming said...

xle nak ubah da...boleh bertukar warne je kan??hahaha

sang_tikukata said...

jht. i'll prove that u're wrong..hehe

You Play it Cool
You're not in your face, smokin' hot... and it's all by design
You have a carefully crafted cool persona, leaving everyone wanting to know just a little more.