February 23, 2009

81:Luar biasa


Rumetku memang kejam.
Dah hobi aku nyanyi dalam bilik sambil pasang headphone kuat-kuat, dia tak boleh terima plak.
Since she knew that I wont listen to her talking all the bad things IN FRONT of me while I was singing , then she wrote that note and flashed it in front of me while I was busy 'recording' my album.
Kureng nye rumet~
Dan lepas tu, kami seperti biasa, bertumbuk-tumbuk sikit, aku tolak dia dan dia tolak balik, aku pulas tangan dia dan dia pulas tangan aku balik, aku sekeh kepala dia dan dia tak dapat sekeh balik sebab kurang ketinggian! Haha..rumet2

5 comments:

Anonymous said...

assalammualaikum wbt..
kepada rumet ku..
sebagai rumetmu..aku setuju ngn ape yg rumet kaw tulis tu..cool nye rumet kaw nad.msti comel kan?terer la die komen..aku kagum ngn bakat die komen kaw.aku rase..rumet kaw tu nad..bagus jadik pengadil.die cekap detect mane2 yg cacat dlm suare kaw tu.haha!

with love,
sYaZa

sang_tikukata said...

"cool nye rumet kaw nad.msti comel kan?"

aku x rase ayat ko ni bkaitan ngn topik yg aku bincangkan.. ke laut~bak kata hattan,hehe.

p/s-komen anda berbaur2 jeles dgn bakatku~hoho

RusaPerang said...

mas masih lg mengamalkan nyanyian ala2 dlm toilet lg ke??

mas~
bak kata hattan punya pacik tiri :
"suara ko dh tahap ke hutan~"
eheh..

Anonymous said...

Oo..rupanya habit buat album ni da ada sejak sekolah rupanya. isk3

sang_tikukata said...

Dear friends~

I take that as a very supportive compliment~ tq so much~ :P

You Play it Cool
You're not in your face, smokin' hot... and it's all by design
You have a carefully crafted cool persona, leaving everyone wanting to know just a little more.