March 19, 2008

46: Kerja


Rasa macam nak down,tensyen dan sebagainya. Tapi tak boleh. Kalau aku give up, camne dengan orang2 lain yang bekerja ngan aku? Kalau aku pun putus asa, alamat tak bergerak la banyak benda. Bajet orang penting r~~haha.


Tadi baru balik dari miting pertama program interaksi under PSSCM (Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia). 4 orang je ajk dpt dtg x termasuk hicom n penasihat, pastu rmi lak yg cancel jadik ajk last minute. Aku xdela bengang pn ngn sape2 sbb paham derang ni msti busy. Cume adela sedih sket sbb lambat sgt inform, kesian kat tuan pengarah,pening nak carik pengganti. Interaksi tinggal 3 mggu lg, MOF pulak 2 minggu lg. Balik2 je dr miting td, dua org teammate aku (Engineering Team Project) telah membuzz aku di gtalk,tanye psl circuit projek kitorg. Adoi,pening kepala eden, dahla br search sket je. Lagi satu hal, ETP ni x setel2.


okla,dari aku melalut x tentu pasal, baik aku baca psl servomotor yg akan digunakan utk projek tu nanti. sekarang memang waktu sgt2 kritikal utk aku.kene kuat! kalau aku xkuat, cmnela ngn program interaksi tu, department communication MOF and my beloved ETP. dah r aku org kuat utk ketiga2 event itu.cewahh~~~ :P



chaiyokk nad!!!

No comments:

You Play it Cool
You're not in your face, smokin' hot... and it's all by design
You have a carefully crafted cool persona, leaving everyone wanting to know just a little more.