March 20, 2008

47 : Critical hour

This must probably be one of my toughest time in UTP. It's 3.32 am and it is extremely weird for me, still awake. Baru lepas buat kek utk jamuan bersama pensyarah kami, Miss Illani. Sudah 3 kek sy ngn kwn2 bakar, tapi rsnye 1 pn x jadik. Aha. Boleh je makan,cume kurang jadik sbb kekurangan kelengkapan. Kurang ape lg? Pengetahuan or experience? No komen. hehe

Boleh plak aku stay up buat kek padahal byk keje x setel dan masalah dtg bertimpa2 plak tu. Program interaksi dengan mslh ajk nye..bygkan lg 2 mggu event,xde org nk jadik ajk aktiviti. Dah tu,aku yang kene carik sbbkan pengarah aku dh fedap agaknyer..erm kesian gak die je yg carik. Tapi mslhnye,aku xknl sgt bdk2 baru ni,klu nk amik budak2 kls UTP 11,ibarat menunggu buah yg xkan jatuh.betul ke x peribahasa ni.erm............pandai2la aku setel sok.

MOF ni pulak................elok2 dah kompem 74 org peserta,boleh plak tggal 68 je.tarik dr la,x jadikla,kakak kawen la.time nak gi MOF ni la,kakak die nak kawen.xleh carik tarikh len ke??mslh lg.xtau cmne,doa pengurus tempat tu x suruh byr tuk 74 org la.klu x,mampuih aku~~huhu.sok br leh surekan.

Dan my etp. ni lagi satu. x gerak2,ee part la. dah dpt stepper motor,tp kne wat programming lak.aku tgh berusaha hrp2 nye dpt setelkan..rs cam xmampu sbenanye tp xleh ckp cmtu,kne kuat n kne usaha lg kuat!

Ok,dah cukup senaraikan mslh.lega sket dpt luahkan sumthing.hehe.sbb aku xpenah luahkan mslh aku kt sape2. jap aku pk~yup sgt jarang.lgpun xtau nk luahkan kt sape..klu aku luahkan kt kwn2,kne timing btol,klu x kne gelak je nnt...

ok,stop here.kene tido,kang xbgn sok pg nk tolong miss illani..adoii mampu ke x.

No comments:

You Play it Cool
You're not in your face, smokin' hot... and it's all by design
You have a carefully crafted cool persona, leaving everyone wanting to know just a little more.